Colliekompisarna

Alla inlägg den 8 mars 2008

Av Marru - 8 mars 2008 23:11

Idag så var det den internationella kvinnodagen. Märkte då ingen skillnad från andra dagar. Jobbade precis som vanligt. Maskinen hade verkligen inte nå försåelse för den här dagen, utan den jävlades lika mycket som förut, om inte lite mer.


Lyssnade på andra chansen på radion. Det var faktiskt en upplevelse att göra det, istället för att sitta och glo på dumburken. Nu kunde man ju faktiskt koncentrera sig på låtarna mitt i allt skrammel runt omkring. Tror en del blev bättre av det.  Nordman är en av mina stora favoriter. Jag hoppas faktiskt att den vinner.

Av Marru - 8 mars 2008 00:46

Japp, vann Finland med en hårdrockslåt en gång, så kanske dom gör det en gång till. Eller vad tror ni????? Nej, skulle inte tro det heller. Döm själva. Nästa vecka är det väl den svenska, då får vi se vilken som var minst sämst av alla dom dåliga. Fanns faktiskt inte en låt som fastnade, inte än alla fall. Får se hur det går med andra chansen imorgon. Jobbar eftermiddag så jag kan inte vara hemma och se det. Får lyssna på radion på jobbet, kanske blir bättre när man slipper se dom, bara gå och lyssna. ( Tänkte skriva sitta och lyssna, det skulle våran chef sett *S*). Tur för mig att han inte läser min blogg.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards