Colliekompisarna

Alla inlägg den 30 mars 2008

Av Marru - 30 mars 2008 19:58

Då var den här, sommartiden. Vi får väl se om den visar sig på annat vis än på klockan. Än så länge har det varit lite klent. Fast idag var det ju lite fint ute. Men det hade man ju inte mycket glädje av. Även om jag gick och la mig ovanligt tidigt igår pga sommartiden, så somnade jag på soffan efter maten. Gick faktiskt och la mig redan klockan 20 igår kväll. Så det blev ju mer sömn än det skulle blivit annars. Det är ju inte en höjdare att jobba förmiddag när det blir sommartid. Särskilt inte när man börjar jobbet klockan 6 på morgonen, lägg på där den tid det tar för mig att åka till jobbet, 4,5 mil.


Sen när jag vaknade så tittade jag på Körslaget som jag spelade in igår. Det var ett kanonbra program. Kanske är jag lite partiskt, men när jag hörde kören från Mora så fick jag rysningar. Vad bra dom var. Det fanns andra också som var kanonbra, fast inte riktigt lika bra *S*.


Nu har våran andra flicka börjat löpa också, så det blir tuffa dagar för Micki framöver. Må så vara att han är kastrerad, men känslorna finns ju kvar *S*. Lizzie har löpt klart nu.






Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards