Colliekompisarna

Alla inlägg den 1 april 2008

Av Marru - 1 april 2008 11:18

Idag såg jag min första tussilago för i år på morgonpromenaden. Men som vanligt så hade jag inte kameran med mig. Får försöka komma ihåg den imorgon, om den finns kvar.  Lizzie och jag kör med lite utställningsträning på våra promenader, jag försöker få henne och stå stilla längre och längre för varje gång. Men idag var det lite jobbigt på morgonpromenaden för näsan rann hela tiden. Jag känner mig inte förkyld. Men så kom jag på att det är ju min pollenallergi som är på väg tillbaka. Hade det när jag var yngre, men så försvann det och var borta i flera år. Förra våren kände jag första symptomen att det var på väg tillbaka. Så nu tog jag årets första allergitablett. Nu är det bara sitta och vänta att det ger med sig nu.


Annars gäller det och ligga lågt idag, och inte tro på nån. Även om nån kommer  och säger att det brinner nånstans så tänker jag inte tro på det *S*.



Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards