Colliekompisarna

Alla inlägg den 14 juli 2008

Av Marru - 14 juli 2008 18:32

Då har jag kommit halvvägs på min sista arbetsperiod före semestern. 4 tidiga morgnar kvar, sen är det semester. Hoppas bara min stackars arm håller så länge, men sen får den vila i 5 veckor.


Har fått en award tillbaka från Helén. Jag blir alldeles generad för alla fina ord som du skrev om min blogg. Tack vännen. Vi sitter här och håller tummarna för att Lowiz får många fina valpisar. Synd att detta land är så låååångt, finns många man träffat på nätet som man skulle vilja träffa i verkliga livet, som tex Helén.


Har också satt in en ny länk till en ny blogg. Gardenia Garden´s med alldeles underbara små shelties. Det är min grafikvän Viktoria som har den. Gå in och ta en titt på hennes små fina vovvar. Kolla på inlägget där dom små badar, helt underbara. Önskar att mina ville gå i vattnet. Micki går i en liten bit för att dricka. Men tjejerna dom är för fina för att blöta ner sina tassar.


Det var väl allt för denna gången. Micki står här framför mig och flåsar, var ute och lekte lite med han och bollen. Han är så totalt bolltokig. Annars är det läggdags snart här, måste ju orka gå upp tidigt 4 dagar till.



Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards