Colliekompisarna

Alla inlägg den 18 juli 2008

Av Marru - 18 juli 2008 23:49

Ja, då var den äntligen avklarad. Årets längsta dag, eller den sista arbetsdagen före semestern. Fast idag gick den ganska fort för maskinen höll på att krångla hela tiden. Vi var faktiskt mer inne i maskin än utanför, där vi egentligen skall vara. Nu skall jag bara njuta av 5 härliga veckor, träna med hundarna. En och annan tävling skall vi också hinna med, och en liten semestertripp ner till Småland. Annars kommer vi att vara hemma hela semestern.


Åkte hem via apoteket, köpte nåt som skall försöka bota min tennisarm under dom här veckorna jag är hemma. Har ju bandage som jag kan använda också, men det är inte bra och ha den på sig hela tiden. De hade fått nå nya tabletter som verkar i 12 timmar, dom får man bara ta 2 ggr om dagen. Vi får väl se om de hjälper nåt.


Jag har försökt visa åt hundarna med fingrarna hur många dagar jag blir hemma. Undrar om de förstår det. Alla fall så tittar de på mig som om de förstod.


Nu hittade jag min favoritsommar låt på You tube. Popeda och Kuuma kesä. Älskar hans sångröst, Pate Mustajärvi heter han som sjunger. Lyssna och njut :-). Den gruppen hör också till en av mina favoriter, som ni kanske märker så lyssnar jag på väldigt blandat. Hör jag en melodi från Fantomen på Operan, blir jag alldeles stum. Upphör med all verksamhet, bara står och lyssnar. Kan ju säga att jag har varit och tittat på den musikalen 2 ggr. Skulle dom sätta upp den igen, kan ni vara säker på att jag kommer gå på den, minst 1 gång *S*.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards