Colliekompisarna

Alla inlägg den 1 september 2008

Av Marru - 1 september 2008 00:06

så är den här eftermiddagshelgen över. Armen är bättre nu, nu är det bara den gamla vanliga värken kvar. Det blir nog bra bara jag har bandaget på varje dag. Tror jag skall ringa till företagssköterskan i veckan för att få ett par nya, dom gamla börjar bli lite lösa. Det blev ju bra förra gången jag hade problem, då fick jag använda bandaget i över 1 år, men sen var det borta minst lika länge också.


Vad kommer att hända under dagen då? Först skall jag sova ut ordentligt på morgonen eftersom jag skall jobba natt. Sen skall det lagas mat, och till brukshundsklubben. Idag måste vi dit båda två eftersom vi skall prova på budföring. Det är visst lättare och börja när hunden får springa till nån den känner. Måste också börja koncentrera mer på apportbocken, den är ju lite läskig och ta i mun. Men idag fick jag alla 3 och ta den i munnen. Dom andra såg ju att Lizzie fick godis när hon höll den i munnen. De måste ju bara prova om de skulle få samma resultat *S*.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards