Colliekompisarna

Alla inlägg den 7 september 2008

Av Marru - 7 september 2008 17:32

Ja, då har man tillbringat dagen på en inofficiell utställning fast jag inte hade tänkt ställa ut Lizzie nå mer i år. Men det gick bra för oss. Reslutat blev BIR, BIG 3.


Hon fick av Jens Myrman följande kritik:


15 månader, mycket tilltaget feminimt välskuret huvud. Utmärkta proportioner, välburna öron. Vacker hals, överlinje, kors o bakställ. Utmärkta vinklar fram, välkroppad för åldern, bra steglängd från sidan, ok bak o fram.


Annars så vädret denna dag inte nån höjdare. Men det är tur att man har ett utställningstält som man kan sitta under. Hade med mig extra strumpor och gummistövlar också. Gympaskorna blev ju blöta nästan på en gång, men jag hade alla fall på mig dom så länge att vi blev klara med vårt. Riktigt kände hur det skvalpade i skorna när man sprang i ringen. Det var faktiskt ganska skönt och sätta på sig tjocka stickade strumpor och gummistövlar när vi var klara. Det blir och åka in till stan i nästa vecka och investera ett par Gore-tex kängor. Dom från förra vintern har ju gått sönder.


Sen var det bara för oss och vänta och se hur det går för våran rottiskompis. Det gick ju bra för dom med, de fick ett HP. Det tycker jag är bra på första försöket.


Nu när jag äntligen hade nån som kunde ta kort där, då hade jag min klant ställt kameran på macro. Har ju tagit kort på blommor, sen var blixten också av. Jaja, man lär så länge man lever. Kanske vore bra och ställa kameran på det läge man använder mest för att undvika sånt där. Hade helt glömt bort att jag tog kort på mina kaktusar, och inte var dom bra heller. Men här är alla fall en bild från utställningen.



Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards