Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 25 september 2008

Skyddsängel

Av Marru - 25 september 2008 18:36

Har fått en skyddsängel av Katarina med Lexie. Tackar så mycket för den. Jag skickar den vidare till mina bloggvänner som vill ha den.



Denna skyddsängel råkade dessutom vara gjord av min vän från Målarboden, Kerstin eller Pellispricken som hon kallas också för. Ni får väl göra en besök på hennes hemsida så kanske ni förstår varför *S*.


Med denna skyddsängel sänder jag även en tanke till alla dom i Kauhajoki i Finland :-(. Har varit där flera gånger på den tiden jag körde buss. Det var finska föreningens ungdomar som hade samarbete med ungdomar därifrån. De turades om att besöka varandra.


Läste på en sida för den radiokanalen jag brukar lyssna på, Radio Pooki, att det i ett samhälle en bit från oss, har dykt upp hotbrev på en skola om skjutningar. 2 flickor lär visst vara misstänkta för detta skämt, polisen håller på att utreda det.

 
 
Sarah

Sarah

25 september 2008 18:58

Den ska jag "sno" av dig! :)
Visst är det hemst detta som hämde i Kauhajoki....

http://www.thiindra.blogg.se

 
Anki Enbom

Anki Enbom

25 september 2008 19:41

Ja, det är fruktansvärt det som hänt nu i finland. Det värsta är att så många tar efter det sedan :(
Lyckas inte den ena så kanske den andre lyckas.
Norpar den fins skydsängeln.
Så får jag önska dig en skön kväll
Kraamizzar

http://www.ankiskatter.blogg.se

 
Katarina o Lexie

Katarina o Lexie

25 september 2008 20:46

Tänk vad mycket hemskt som händer i Finland nu? dom behöver verkligen en skyddsängel. Tack för gratulationen till Lexie. Tiden går så fort... Ha det så bra.

http://www.lexie.dinstudio.se

 
Kerstin

Kerstin

26 september 2008 13:48

Du frågade om vad jag har i luckorna på min adventskalender. Ja vad tror du -:) Ha ha, nä men några omgångar med vildpelargonfrön, en med sticklingar, nåt Diabetesrecept, grafik nån julstationarys och allt möjligt som jag kommer på.
Vad skrev du Gurkloppet? Ja, jag vet inte, kanske du och Lizzie får ställa upp själva för nu är han förvandlad till en buse igen. Hi, hi. Tack för gratisa reklamen du gör till min hemmis -:)

http://pellispricken.bloggagratis.se

 
Katarina o Lexie

Katarina o Lexie

26 september 2008 17:49

Hej Marketta. Jag struntade i att vaccinera henne. Jag hade ingen aning om att kennelhosta är ett samlingsnamn för flera olika virus. Men,jag läste också att hunden får ett mycket mildare förlopp om den skulle bli sjuk. Jag kommer att vaccinera henne vid 12 månader igen och då får dom även ge kennelhostan i kombinationen. Tjänar ju pengar om inte annat. Ha en trevlig helg.Kramar från oss.

http://lexie.bloggagratis.se

 
Bodil

Bodil

26 september 2008 20:29

Tusen Tack för guldkortet Marketta, har inte sett det förrän idag.
Önskar er alla en fin helg.
Kram Bodil

http://www.loggboken.info

 
Ingen bild

piluttahumlan/bloggspace

20 juli 2010 20:23

Så fin....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Av Marru - Söndag 11 feb 22:04

Har varit och dömt lite rallylydnad mästarklass. Här kommer mina banor i mästarklass, från Gävle och dagens bana från Karlstad. Det blir mycket mästarklass nu.    Börjar med Gävles bana, som var först ut i år. Som jag fick trycka ihop på en yta p...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards