Colliekompisarna

Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Marru - 16 oktober 2008 00:46

Maken har under dagen tagit bilder på systrarna blå. Lizzie och Clara kommer så bra överens. Undrar om dom kommer ihåg att dom är syskon, och att dom brukade leka med varandra. Dom var så söta när dom låg och vilade i ett hörn. Lizzie låg unders och Clara överst.



Nu började dom att brottas igen, mitt i natten :-o. De hoppade upp på soffan, sen var det full fart igen.



Visst är dom söta, systrarna blå? Om det blir någorlunda väder under helgen så skall jag försöka ta bättre kort på dom.


Jag själv är inne mitt i en arbetsperiod igen, har jobbat eftermiddag idag. Har en eftermiddag kvar, sen blir det en natthelg. Så jag hinner inte sitta mycket vid datorn. Men jag försöker hinna runt hos er mina bloggvänner.


När jag skrev det här ovanför för en kvart sen så var det full fart på systrarna blå, och nu ligger Lizzie på soffan och snarkar för fullt *S*. Här går det undan, med allting.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards