Colliekompisarna

Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Marru - 20 oktober 2008 20:41

Nu har jag varit iväg och fått datorn helt tömd. Dom här kopiorna jag gjorde på Vista när jag köpte datorn hade inte blivit bra. Så när datorn var tömd fanns det inget nytt att sätta in. Så då fick jag Windows XP istället, och det gör mig absolut ingenting.


Det roliga är att den här datakillen vi var hos hette likadant som en klasskompis till mig. Jag har inte sett han sen vi slutade skolan för snart 30 år sen :-o. Tänka sig det är snart 30 år sen jag slutade högstadiet. Alla fall så visade sig vara min klasskompis. Vi gick in dit och jag tänkte att jag väntar och ser. Maken och han pratade om bilar och motorcyklar medans han höll på med datorn. Sen frågade han mig varifrån jag kom ifrån. Då kunde jag inte hålla tyst *S*. Vi har ju gått i samma klass i 6 år. Vad vi fick roligt åt det.


Så nu har jag en specialgjord version av Windows XP. Han har tagit bort sånt som inte behövs. Lagt till ett virusprogram som fungerar jämt. Så fick jag också Word och Excel, dessa 2 har jag saknat.


Så nu skall jag nog komma igång snart. Det är bara en hel del grejer som skall installeras. Men det blir nog bra det här.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards