Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 19 december 2008

Akvarium

Av Marru - 19 december 2008 21:29

Vi har idag blivit med akvarium. Vi har ju haft förut, men det är 10 år sen vi sålde den, och den vara bara hälften så stor som den här. Det började att min jobbarkompis slängde ut en fråga när vi var till vargarna till en annan om hon ville ha ett akvarium.  Så när jag ringde till henne i veckan för att höra efter hur hon hade det passade jag på och höra efter om akvariet. Ja, det var ju bara och hämta den, men hon ville städa den först. Så idag fick maken ett nyck, han har visserligen tjatat i flera dagar att vi skall åka och hämta den. Så idag ringde jag och frågade henne om de var hemma. Visserligen hade hon inte hunnit städa den, men det skulle maken göra. Så han åkte iväg och hämtade den. Det var bara det att jag skulle vara på fotvård klockan 15.00, och maken hade med sig båda bilnycklarna. Så det var väl bara och ringa till fotvårdaren och boka om. Så jag fick en ny tid på måndag istället kl 10.00


Sen när han kom hem gick det många timmar åt att möblera om, det blev flytt av bokhyllor och lite annat. Men till slut så fick vi ett hörn för vårat lilla akvarium som är 125x45x45. Imorgon blir det tvätt av stenarna, sen blir det vatten och lite medel i vattnet. Får väl stå så över helgen. Antar maken skall till djuraffären och titta på fiskar på måndag eller tisdag *S*.


Men såhär ser alla fall vårat lilla akvarium ut.

 
 
Cina

Cina

19 december 2008 22:49

WOW så snyggt detta kommer att bli. Även jag har haft akvarium. Och skulle gärna ha ett igen. Skulle gärna vilja ha ett hörn akvarium. Men men man kan inte få allt...=))

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Jill

Jill

20 december 2008 06:37

Kul med akvarium :)
Jag föredrar att hunden markerar pinnen med att ta den imunnen för att jag inte ska missa den, men man kan lika bra ha ett lägg markerande eller sitt markerande. Men jag ska ju köra massa lydnad och då har man ju vittring i klass 3 och därför har jag valt att de ska ta dem i munnen :)

Ja hoppas det är riktigt med cirkus där nere, hörde igår att det inte är alls säkert att vi får gå hemma efter den 12/1???? När ska man få veta säkert?? måste ju fixa med dagis och fritids!! Ja inget man kan göra åt!! Ha en trevlig helg!

http://hundarnaojill.dinstudio.se

 
sarah

sarah

20 december 2008 10:44

kul me akvarium =)

sv: haha eller hur, kram!

http://www.thiindra.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Av Marru - Söndag 11 feb 22:04

Har varit och dömt lite rallylydnad mästarklass. Här kommer mina banor i mästarklass, från Gävle och dagens bana från Karlstad. Det blir mycket mästarklass nu.    Börjar med Gävles bana, som var först ut i år. Som jag fick trycka ihop på en yta p...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards