Colliekompisarna

Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Marru - 2 januari 2009 22:36

Vi har några sommarstugor som grannar här vid bostadsområdet. Överhuvudtaget är det många sommarstugor här i byn. Fast dom flesta är gamla bostadshus som har blivit sommarstugor. Det är väl dom här också säkert, men det är modell mindre på dom. Det är en stuga som dom gör så fint kring varje jul. Rödrutiga gardiner i fönstret med ljustakar, och en gran på verandan.  En kväll när jag gick förbi där tänkte jag att jag måste försöka ta ett kort på den med min nya kamera. Så här blev den. Nu när jag tittar på bilden så ser huset större ut än vad den egentligen är.


 


Sen var jag tvungen att göra ett till test, himmelen var så röd på kvällen på nyårsdagen. Så jag var ju tvungen att testa där också. Har mycket kvar och lära mig, undrar om man skulle gå en fotokurs under våren.


Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards