Colliekompisarna

Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Marru - 3 januari 2009 18:54

När jag var ut med Micki och Farina på eftermiddagen så såg jag ett par som gick med 2 gråhundar på gångbanan, själv var vi på Kobajsvägen och gick. Har inte sett dom här i byn förut. Så jag började fundera på hur vanligt det är att man har samma ras på alla sina hundar. Så jag tänkte göra en omröstning om den frågan.

Av Marru - 3 januari 2009 18:45

Här har snön vräkt ner idag. Men nu tycker jag det räcker, det får vara såhär i en månad sen vill jag att all snö skall vara puts väck. Jag vill att det skall bli vår nu, och att alla kurser jag anmält oss till skall börja.


Sen vill jag tacka Bettan för den fina vänskapsgåvan jag fick. Egentligen var det 2 och välja mellan, men båda var så fina så jag hade svårt att bestämma mig för vilken jag skulle ta. Till slut så bestämde jag mig för att sätta in den ena på hemsidan, och den andra här. Är verkligen stolt över dom båda. Tjiii, fick du Bettan. Nu behövde jag inte välja, bara bestämma mig för vilken jag skulle sätta in vart, och det var ju inga större problem.



Annars har det inte hänt så mycket här, lite långtråkigt faktsikt. Men snart börjar Körslaget och då kommer jag vara som klistrad framför tv:n.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards