Colliekompisarna

Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Marru - 6 januari 2009 23:46

Har suttit och funderat ett par dagar vad jag skall hitt på. Sen kom jag på helt plötsligt. Jag skall göra en utmaning till mina grafikvänner. Den går ut på att jag gör en bild, sen skall de göra likadan bild som jag har gjort. Men de får ingen beskrivning att gå efter, utan de får bara titta på bilden och försöka gissa sig till vad jag har använt för filter mm. Jag skickade bara med tuberna, och vilken storlek jag hade på min ursprungsbild. Så nu sitter jag här och väntar med spänning vad dom skall hitta på *S*. Dom är ju så otroligt duktiga och smarta damerna, så min lilla lätta utmaning fixar de hur lätt som helst.


Här är alla fall bilden de skall göra.




Av Marru - 6 januari 2009 17:53

Nu har det äntligen blivit varmare. Och vad händer då, jo det börjar blåsa stormvindar istället. Fick ju några promenader gjorda utan blåst. Men när jag gick morgonpromenaden imorse kändes det så konstigt. Kändes inte som om det var morgon utan sent på eftermiddagen. Det var nåt konstigt med ljuset ute imorse.


Nu börjar äntligen psp kurserna komma igång. Winni började och snart börjar nu Målarboden. Nu är det bara och vänta på att hundkurserna börjar. Den första skall starta i februari. Här kommer årets första Winnibild.



Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards