Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 13 januari 2009

Äntligen

Av Marru - 13 januari 2009 18:37

Äntligen börjar alla grafikgrupper komma igång, så nu är jag fullt sysselsatt. Hur jag skall hinna köra buss har jag ingen aning om *S*. Det är så roligt att lära sig nya saker om psp. Nu för tillfället så är jag med i 3 grupper. En grupp där jag kommer att få lektioner i 6 veckor. Sen är jag med i 2 grupper där det är frivilligt att göra veckans uppgifter. Målarboden är en grupp jag har varit med i snart 3 år. Ni har säkert hört mycket om den redan, men det är en härlig grupp där alla hjäper alla. Man delar allt i den gruppen, både glädje och sorg. En del i gruppen har jag också träffat i verkligheten.


Här kommer mitt första tema för året hos Målarboden. Vad sätter man inte i en glitterram om inte det käraste man har *S*.


 


 Nu är bilden på Lizzie lite dålig för den var så liten så jag fick förstora den ganska mycket. Här kommer ett tema från en grupp som jag nyligen gått med i. Det är den som har lektionerna. Det här är den första lektionen. Den ramen var jättekul att göra.


 
 
Anki Enbom

Anki Enbom

13 januari 2009 19:25

Klart du kan köra buss igen. är det inte som att cykla *fniss* Förlåt jag bara skojade. Ska inte utala mig som inte ens har körkort.
Jättefina tavlor har du gjort. Speciellt den som glittrar. Jag måste få tummen ur baken snart och börja psp:a igen och komma tillbaka till LBD. Jag saknar ju er där. Men lusten till skapande är som bortblåst sedan en tid. Det enda jag skapar är lite bilder till bloggen ibland.
Näe, nu ska jag sluta klaga..Och kanske titta lite närmare på veckans lektioner.
Kram vännen

http://www.ankiskatter.blogg.se

 
missy

missy

13 januari 2009 21:32

Gumman .. du har en award att hämta hos mig ;) .den är du värd hjärtat

KRAAAM

http://me-my-precious.bloggagratis.se

 
Bettan

Bettan

13 januari 2009 22:16

Tjusiga tavlor. Klart att glitteramen ska vara till Lizzie. Den med blommorna var verkligen härlig också.
Vad du är duktig!
Jaa, inte begriper jag hur du hinner allt. Men det är klart då får man ju inte vara så saktfärdig som jag är..hihi
Nattikram

http://bettan.lojdstrom.se

 
annmi

annmi

14 januari 2009 22:38

Såå Vackert ♥

http://annmisblogg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Av Marru - Söndag 11 feb 22:04

Har varit och dömt lite rallylydnad mästarklass. Här kommer mina banor i mästarklass, från Gävle och dagens bana från Karlstad. Det blir mycket mästarklass nu.    Börjar med Gävles bana, som var först ut i år. Som jag fick trycka ihop på en yta p...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards