Colliekompisarna

Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Marru - 18 januari 2009 20:39

Imorgon skall systrarna blå höftledsröntgas. Det är alltid lika nervöst för alla. Vad visar plåtarna, blir det ett A eller ett D. Jag tror nog på ett A, när man tittar på farten dom far fram med. Fast det är ju inte säkert, Farina far ju fram likadant, och hon har ett D. Ni får höra hur det har gått imorgon kväll. De kan ju säga ganska bra hur det ser ut på plats. Men det slutgiltiga svaret får man efter ett par veckor. Plåtarna skall ju skickas till kennelklubbens vet som skall läsa av plåtarna. Det är hans ord som gäller i slutändan.


Såg på en blogg en jättesöt katt som följde musen. Men det går ju inte få in sånt på den här bloggen. Får väl sätta in den på hemsidan när jag hinner. Jag håller ju på och funderar på en annan blogg eftersom den här är lite begränsad. De går ju inte att sätta in nåt på höger sida, bara länkar. Men den andra sidan jag har tittat på verkar så krånglig så jag vet inte hur jag gör. Men jag valde alla fall en hund istället för katten. Den var jättekul.

Nej, det gick inte att få in den här, då får det bli hemsidan istället :-(.



Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards