Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 20 januari 2009

Hundforum

Av Marru - 20 januari 2009 19:17

Höll på att glömma. Jag har gått med i ett alldeles nytt hundforum. Det är inte så många medlemmar där än. Men det växer hela tiden. Verkar vara en trevlig stämning där inne. Så är ni nyfikna gå dit och kolla. Tycker det är bra och gå med i ett som är litet, så blir man mer bekant med människorna där inne, än att man går med i ett som det är flera hundra i.

 
 
Anki Enbom

Anki Enbom

20 januari 2009 20:04

Ja, det blir ju lite mer hemtrevligt i små grupper. Jag är medlem i 3 kattgrupper för tillfället. Och fler lär det nog bli :)
Vad var det det där zip-programmet hette som passade till vista?
Tror jag har en guldfisk minne, men det vet du nog vid det här laget *fniss*
Kramen

http://www.ankiskatter.blogg.se

 
Anki Enbom

Anki Enbom

20 januari 2009 20:24

Fårlåt *s* Är nog sämre än en guldfisk hos mig. Jag menar vad zip programmet hette som öppnar zipfiler?
Kram

http://www.ankiskatter.blogg.se

 
Astrid

Astrid

20 januari 2009 22:06

Förstår inte vad jag gjort för jag har missat även din blog i flera dagar.
Skottat snö kanske ??

http://www.astridla.com

 
Gunilla

Gunilla

21 januari 2009 20:06

Hej Marketta!
Visst är det trevligt att vara med i olika djurgrupper, som du då i en hundgrupp. Jag är ju med i så måååånga kattgrupper så jag hinner knappt med mig själv :( Så ska det ju inte vara. Nu ngn gång under Februari så ska ju msn grupperna försvinna är det bestämt, så då försvinner ju dom grupper man är med i där. Kanske bra på ett sätt att bli av med dom grupperna. Några av dom kattgrupperna jag är med i är ju inte så mycket folk som tur är. Jag och anki är ju med i samma kattgrupper på några saiter. Blir som sagt mera familjärt, eller vad det heter OM det inte är så rysligt med medlemmar på dom olika djurgrupperna.

Kram/Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

 
Lassie o Kakan

Lassie o Kakan

22 januari 2009 10:20

Kan man se på nåt sätt vilken ras de som är med i forumet har?

http://hem.passagen.se/colliegossen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Av Marru - Söndag 11 feb 22:04

Har varit och dömt lite rallylydnad mästarklass. Här kommer mina banor i mästarklass, från Gävle och dagens bana från Karlstad. Det blir mycket mästarklass nu.    Börjar med Gävles bana, som var först ut i år. Som jag fick trycka ihop på en yta p...

Av Marru - Onsdag 24 jan 21:43

Idag har jag återigen varit till ortopeden i Falun. Men om jag skall börja från början. För ett år sedan var jag på utvecklingssamtal med rektorn, och då började vi prata om min skada. Hon frågade om jag varit till en fysioterapeut, att de vet ju mer...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards