Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 24 januari 2009

Nattjobb!!!

Av Marru - 24 januari 2009 00:47

Blev lite sugen att jobba efter en tut jag hittade på nätet, och här kommer resultatet.

 


Den tuten var på tyska och jag klarade nästan av hela utan översättning. Men sen blev jag osäker på hörnen så jag var tvungen att gå in på google och få den översätt. Så här är resultatet av det jag gjort nu under kvällen/natten.

Har fortfarande inte sett nåt resultat på kenneldata om systrarnas höfter. Men nu tänker jag alla fall gå och lägga mig. Har nog inte lagt mig så här tidigt sen i söndags *S*.

 
 
Bettan

Bettan

24 januari 2009 02:27

Waw! Det var en tjusig bild...på tyska, ja du är duktig du.

Jag önskar du får en riktigt trevlig helg!

Kram

http://bettan.lojdstrom.se

 
Maria

Maria

24 januari 2009 05:51

Det tillverkas inte längre, företaget har gått i konkurs, jag har överskotts partiet *hehe*

http://rostebos.blogg.se

 
Agneta

Agneta

24 januari 2009 08:50

Morrn!!! JÄTTEGRATTIS till dig Marketta o Tess halvsystrar, båda HD-A. Vad glad jag blev när jag hittade resultatet imorsse på hunddata. Hann jag före dig o läsa det tro??? Har inte nattsuddat inatt :-)))

En stor kram till er alla från Agneta o "The Dark Ladies"

http://www.simplesite.com/beyondbelief

 
Ingen bild

Viktoria

24 januari 2009 08:50

Så snyggt! Du är duktig Marketta!

Angående höfternas resultat, jag antar att du vet om att man måste betala in avgiften till skk direkt annars läser dom inte av plåtarna.

 
Cina

Cina

24 januari 2009 10:08

Blev kanon snyggt!
Önskar dig en fin helg.
Idag snöar det här i Västerås!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Astrid

Astrid

24 januari 2009 17:23

Ja detta ditt nattarbete blev så wow snyggt

http://www.astridla.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Av Marru - Söndag 11 feb 22:04

Har varit och dömt lite rallylydnad mästarklass. Här kommer mina banor i mästarklass, från Gävle och dagens bana från Karlstad. Det blir mycket mästarklass nu.    Börjar med Gävles bana, som var först ut i år. Som jag fick trycka ihop på en yta p...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards