Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 26 januari 2009

Gjort igår

Av Marru - 26 januari 2009 22:09

Min nacke är fortfarande ajajaj. Men tvättstugan är avklarad. Har inte ännu hunnit göra nåt med mitt psp idag. Men igår så han jag med flera bilder. Här är en av Målarbodens teman den här veckan.




Den var kul och göra. Ramen är en såkallad template. Det var från början en bild med olika färger för alla delar. Man klickade på en färg åt gången och fyllde den med sin egen och satt på en effekt. Den var så kul att det vart flera av den igår. Nu har jag kvar veckans utmaning  i Målarboden, ser ganska svår ut. Sen har jag 2 lektioner i den utländska gruppen jag är med i. Just ja, det har ju kommit nåt för den här veckan från den andra utländska gruppen också. Men tur nog så är det bara lektionerna jag egentligen måste göra. Allt det andra är frivilligt, ifall man hinner.

 
 
Astrid

Astrid

26 januari 2009 23:38

Läste lite för snabbt tyckte det stod gotländska gruppen så jag blev lite intresserad en stund
Men sköt om nacken och psp:a vidare

http://www.astridla.com

 
Gunilla

Gunilla

27 januari 2009 00:50

:):) Måste skratta åt Astrids inlägg här, där hon hade läst ngt om en gotländsk grupp du skulle vara med i. Det var nog den UTLÄNDSKA hon menade.
Tur iaf att jag har egen tvättmaskin i badrummet. Har haft den i ganska många år nu och den håller än. Det är en med frontmatning. Har aldrig gillat att gå till ngn tvättstuga egentligen, men det måste man ju när man inte har plats för ngn egen tvättmaskin, så det slipper jag sedan flera år tillbaka. Skönt det.
Sköt om din nacke så den inte blir värre. Kan inte vara bra att ha ont i nacken.
Ska försöka ge mig på den där tavlan oxå, tänkte jag.
Kram på dig
/Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

 
Ingen bild

Sussie & jyckar tre...

27 januari 2009 07:04

Vad duktig du är och så fint det blir... blir avis måste jag säga, jag vill kunna men har för dåligt tålamod att lära mig...

 
Jill

Jill

27 januari 2009 07:32

Oj vad tråkigt att gå till en tvättstuga :(
Tur att man har en själv annars skulle jag få bo i tvättstuga :) Kram

http://hundarnaojill.wordpress.com

 
Anki Enbom

Anki Enbom

27 januari 2009 12:02

Skickar massor med krya på dig hälsningar. För ett par år sedan hade jag riktig nackspärr.Kunde inte ligga eller gå i trappor. Det påverkar verkligen ens allmäntillstånd.
Det som lindrade lite tyckte jag var Voltaren gel (finns receptfritt på apoteket)
Ljuvligt vacker tavla som vanligt..
Ska kanske prova på att göra den jag oxå.
Kramen

http://www.ankiskatter.blogg.se

 
Bettan i Lövstugan

Bettan i Lövstugan

27 januari 2009 19:27

Oj, snyggt. En lite annorlunda tavla. Kul!

Jag är ju van att ha egen tvättmaskin så inte vet jag hur det skulle gå utan...;)

Stor kram

http://bettan.lojdstrom.se

 
annmi

annmi

31 januari 2009 11:00

Waooo,va' Snygg ♥..
Såå söt liten kisse me :)

http://annmisblogg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Av Marru - Söndag 11 feb 22:04

Har varit och dömt lite rallylydnad mästarklass. Här kommer mina banor i mästarklass, från Gävle och dagens bana från Karlstad. Det blir mycket mästarklass nu.    Börjar med Gävles bana, som var först ut i år. Som jag fick trycka ihop på en yta p...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards