Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 28 januari 2009

Slut på friden

Av Marru - 28 januari 2009 18:03

Ja, nu är det slut på friden. Imorgon skall jag åka till Ludvika och till Swebus för att se vad det är dom hittar på åt mig.  Måste komma ihåg att köpa mig en fickkalender så att jag kan hålla koll på timmarna som jag kört, och att jag inte tar på mig jobb dom dagar som inte passar. Skall bla på mammografi på tisdag. Men det är ju i Ludvika så det kanske man kan göra på ett uppehåll. Sen har jag några träffar med Right Managment nästa månad.


Det enda jag är lite nervös över är fd kollegors gliringar. De måste tycka jag är helt dum i huvet som går tillbaka till bussarna. Men vad gör man, man väljer det minst onda av 2. Så är det ju. Jag har blivit sparkad 2 ggr från stålrör, första gången fick jag ett vikariat alldeles innan jag hann sluta. Det kändes surt att från en fast anställning helt plötsligt bli vikarie. Hade jag haft nåt annat på gång så hade jag aldrig ställt upp på det. Men tyvärr så hade jag inget val då. Efter ett par förlängningar på vikariatet blev jag fast anställd igen. Men den här gången har som sparkat mig för sista gången.


Idag har jag tränat linförighet, och lite fritt följ med Lizzie. Hon stack inte iväg från mig fast några grannar gick i närheten. Nu måste jag få henne att förstå vart hon skall sitta. När Micki och jag höll på, satt han sig fel så rättade han till sig själv. Fast han tyckte linförighet var det tråkigaste som fanns.

 
 
missy

missy

28 januari 2009 19:04

Åhh mammografi ska jag oxå på nästa vecka *L* Kul när dom plattar till boobsen på en va ha ha AJJ

kram

http://me-my-precious.bloggagratis.se/allmänt

 
Astrid

Astrid

28 januari 2009 21:52

Det kan inte var bra att klämma ihop brösten så där.
Hoppas att du ska trivas nu med ditt nygamla jobb.
Kör du lokalt eller längre turer?

http://www.astridla.com

 
Nina

Nina

28 januari 2009 22:13

Lycka till imorgon!

http://www.mittkrypin-nina.blogspot.com

 
Cina

Cina

28 januari 2009 22:41

Lycka till imorgon på det nya jobbet!
Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Anki Enbom

Anki Enbom

28 januari 2009 23:42

Tycker du gör helt rätt i som går tillbaka till bussens värld:)
Roligt att du gillade Cinas animation..
Kom på en sak.. Du vann ju förra fissningstävlingen. Utlovade ju ingen vinst, men gör en till fig vid mitt nästa inlägg. Du var ju så duktig på att gissa.
Kramen

http://www.ankiskatter.blogg.se

 
Malin

Malin

29 januari 2009 09:42

Lycka till i dag då.

Kram MalinI ( familjeliv)

http://purpelangel.blogg.se

 
Bettan i Lövstugan

Bettan i Lövstugan

29 januari 2009 12:10

Jag önskar dig Lycka till med alltsammans!

Ha en fin dag!

Kramizzar

http://bettan.lojdstrom.se

 
Susanne

Susanne

30 januari 2009 08:29

Japp lycka till med nya jobbet på Swebus allting är bra utan det dåliga. Skönt att ha ett jobb i alla fall och slippa gå arbetslös.
Duktig Lizzie har blivit Kramen Damen Säger Susanne

http://www.snoddas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Av Marru - Söndag 11 feb 22:04

Har varit och dömt lite rallylydnad mästarklass. Här kommer mina banor i mästarklass, från Gävle och dagens bana från Karlstad. Det blir mycket mästarklass nu.    Börjar med Gävles bana, som var först ut i år. Som jag fick trycka ihop på en yta p...

Av Marru - Onsdag 24 jan 21:43

Idag har jag återigen varit till ortopeden i Falun. Men om jag skall börja från början. För ett år sedan var jag på utvecklingssamtal med rektorn, och då började vi prata om min skada. Hon frågade om jag varit till en fysioterapeut, att de vet ju mer...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards