Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 15 februari 2009

Dagens nöje

Av Marru - 15 februari 2009 16:31

Idag har det varit en riktigt seg dag. Har varit så trött både igår och idag. Har fått ta middagslur båda dagarna. Imorgon skall jag vara med på en linjekännedom igen. Men den här gången är det mest för att se hur det fungerar med godset till Fagersta. Får väl bara hoppas på att det inte blir några motorcyklar när jag är ensam sen. Ni skulle bara veta vad som fraktas med buss. En gång när jag körde turen till Malung så hade jag traktordäck i olika storlekar, tror det vart 48 st men jag fick nog inte med alla. Tänk vilken försening det blir sen när man skall stå ensam och få allt ur bussen efter vägen, för såklart skulle ju de av före Malung. Sånt tar ju inte dom som gör tidtabellerna hänsyn till.


Men idag har jag alla fall gjort lite grafik. Bla den här bilden med glitter, fick också lära mig hur man gör glitter som ser bra ut.



Sen gjorde jag den här som var förra veckans tema på Målarboden. Den är gjord efter en svensk tut, och skall egentligen vara en valentin tag, men jag gjorde den till en vårtag. Nu längtar jag efter våren. Ja, eller en sommartag skall det ju egentligen vara eftersom det är prästkragar.


 
 
Ingen bild

missy

15 februari 2009 21:39

Bra ide, men du .. har man rätt att behålla nån valp själv då ?

 
Helan

Helan

15 februari 2009 22:24

Heeij.. Bianca släger in en liten blööötig pözz åt er alla.. som tack för grattiset.. Joo, visst är hon goo.. riktig gooskit vår Bianca. Nu är hon en tuff 3 åring.. men himla goosig tjej.

Hoppas du slipper mer traktordäck i bussen nu då.. itne kul å stå där själv å lasta ur.. usch. Men du kanske kan ställa upp i "världens starkaste" sen då..hihihi.. som du får öva å lasta in å lasta ur.. bra va..hihi.

Guu, vad duktig du börjar bli på de där me bilder.. superfint juh..
Krama gooskitarna från mej å tjejerna, å ha de bra..kram på dej. Helén.

http://helanshala.blogspot.com

 
Reneth

Reneth

15 februari 2009 22:34

Härligt med lite grafik :) Ska nog göra lite i morgon om jag jag kan slita blicken från valplådan ;) Härligt med Agilitykurs. Lycka till i fortsättningen :)
Kramis
Reneth

http://www.svenssonstassavtryck.se

 
Cina

Cina

16 februari 2009 07:52

Mycker fina grejer du har snickrat ihop!

Ja det är ju inte klokt att sånt skall vara med på bussen tycker jag!

Men hoppas du har en fin dag med din busslinje idag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Nina

Nina

16 februari 2009 10:23

Oj vad duktig du är som får fixat till sånt fint:)Ha en bra arbetsvecka. Kram!

http://www.mittkrypin-nina.blogspot.com

 
Susanne

Susanne

16 februari 2009 10:36

Tycker det har varit segt nu i vecka. Fy för den lede och verkar som det blir det ett tag till. Och visst längtar man efter värme och sol glad blir man när man ser dina prästkragar. Och ett ursnyggt alster med animering. Hoppas du inte får rulla ut eller bära tunga grejor.Kramen Susanne

http://www.snoddas.bloggagratis.se

 
Bettan/Lövstugan

Bettan/Lövstugan

16 februari 2009 15:14

Kul! Det verkar gå bra med bussrattandet!

Ursnygg glitterani och sommartavla!

Ha en fin måndag!
Kramizzar

http://bettan.lojdstrom.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Av Marru - Söndag 11 feb 22:04

Har varit och dömt lite rallylydnad mästarklass. Här kommer mina banor i mästarklass, från Gävle och dagens bana från Karlstad. Det blir mycket mästarklass nu.    Börjar med Gävles bana, som var först ut i år. Som jag fick trycka ihop på en yta p...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards