Colliekompisarna

Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Marru - 17 februari 2009 23:59

Har blivit utmanad av Cina


Av dessa stolpar skall jag göra en liten kort berättelse:


1: hon stod på knä och ….

2: att det skall vara så svårt att ….

3: Ingen kommer att märka att ….

4: att telefonen plötsligt skulle ringa …..

5: det ringde på dörren  …

6: Nej, hon var inte intresserad av  …

7: Nej, inte sen heller ….


Hon stod på knä och letade efter ringen under soffan. Att det skall vara så svårt att hitta en helt vanlig ring. Fast har hon tur så kommer ingen att märka att ringen är borta. Medans hon letade så hoppades hon på att telefonen plötsligt skulle ringa och nån sa, ringen är.....Men det ringde på dörren istället. Bakom stod en karl som absolut skulle komma in och visa en dammsugare. "Nej, hon var inte intresserad av nån dammsugare just nu" sa hon, och "nej, inte sen heller" sa hon och slog igen dörren och fortsatte och leta efter ringen innan husfolket kom hem.


Jag skickar inte den vidare till nån särskild, men det skulle vara roligt ifall nån nappade på den alla fall.

Av Marru - 17 februari 2009 22:59

Sitter bara här och njuter av att få vara hemma. Än så länge har jag inget förräns på fredag, då skall jag köra turen till Borlänge igen. Funderar på att gå och klippa mig när jag är där. De har ju drop in hela dagarna i den salongen jag var och klippte mig i när vi bodde där. Börjar bli lite väl slitet i topparna. Idag var jag till Virsbo och träffade min personliga coach, vet inte om jag blev mycket klokare den här gången. Jag skall undersöka lite saker så får vi se.


Annars har jag inte gjort nåt speciellt. Har haft tvättstugan idag. Sen har jag varit ute på gården och lekt med hundarna. Har också tränat lite med Lizzie, försöker få henne att sitta rakt vid fot. Men hon har inte fattat än vad hon skall göra.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards