Colliekompisarna

Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Marru - 20 februari 2009 23:53

Äntligen är det fredag igen. Let´s dance är slut, tycker det är bra att dom dåliga trillar ur nu en efter en. Dagen har jag tillbringat i Borlänge, ja jag hade körningen dit idag. Var och klippte mig på första uppehållet. Jag blev inte riktigt nöjd. Det är ju drop in där, och de har ju såna som beställt i förväg. Hon som har klippt mig förut där var upptagen med en kille när jag var där, så jag blev klippt av en ung tjej. Kan säga att jag inte blev riktigt nöjd. Tack och  lov växer det ut igen, och då beställer jag tid hos henne här i Söderbärke som jag har klippt mig hos förut. Men det är så svårt nu när man kör på timme. Då kanske man har bokat tid just den enda dagen på hela veckan man fått jobba. Därför tänkte jag passa på att gå på drop in när jag ändå var inne i stan. Men nu blir det inga fler gånger. Andra uppehållet passade jag på att gå in på Maxi och handla. De har ju stor parkering så det gick ju bra och ställa bussen där, sen var det ju dags och fara hemåt igen.


Har pysslat lite med mitt psp ikväll, och här är resultatet av det.


Av Marru - 20 februari 2009 18:59

Jag har blivit utmanad av Anki. Nu har hon nyfiken på mig, och en del andra. Här kommer frågorna, och mina svar. 


1. 4 tv:program jag brukar se:
Let´s dance, House, Kotikatu, Cesar

2.4 saker jag gjorde igår:
Gått morgonpromenad med hundarna, varit på agilitykurs med Lizzie, lagat mat, gått mer med hundarna.

3. 4 saker jag längtar till :
Sommaren, att jag skall få ut mina pengar från stålrör, start på nästa kurs, Lilla Stockholm.


4. 4 saker som står på min önskelista :
Högvinst på triss, att vi alla får vara friska, människor och hundar, att vi skall hitta vårat drömhus, ett nytt spännande jobb.
5. 4 Saker som jag tycker om att göra :
Vara med våra hundar, psp, läsa, handarbeta.

6. 4 saker som jag avskyr:
Djurplågeri,krig, sjukdomar och pedofiler

7. 4 saker som jag åt igår:
Flingor, korvstroganoff, billys pan pizza, semla.

8. 4 bloggar jag utmanar



Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards