Colliekompisarna

Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Marru - 8 mars 2009 13:46

Idag är det verkligen trist, tappade sugen till allt. Det kommer ner sånt där lappmögel som en säger på hundforumet *S*. Jag vill inte ha mer snö, den här snön som ligger kommer ju aldrig gå bort. I Finland har dom ett ordspråk på våren "Uusi lumi vanhan surma", på svenska betyder det att den nya snön är den gamlas död. Ja, vi får väl hoppas att det är så.


En sak är då säker, det blir ingen Tjejtramp iår, var ju lite sugen att anmäla mig. Men nu kan man ju inte börja träna i tid. Helst skulle jag ju börja cykla småvändor redan om ett par veckor, men det kan man ju glömma.


Imorgon skall alla fall Lizzie och jag iväg och träna agility, skönt att de har en hall man kan vara i. Den är ju visserligen inte varm, men det är snöfritt. Om jag inte får jobb på tisdag skall vi nog åka till brukshundsklubben och gå på hund i hand. Vi har ju guldmedaljen kvar Lizzie och jag, vi måste väl försöka och ta den också.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards