Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 12 mars 2009

Målarbodens tema

Av Marru - 12 mars 2009 00:21

Ja, i söndags så fick vi ju nya teman i Målarboden, idag har jag gjort ett par av dom. Bland annat den här kanonsnygga som Ladykatt har skrivit tuten till. Hon är otroligt duktig och gör kanonfina alster. Dessutom är hon ju handledare i bla SkaGra, och en grupp som gör mailmallar. Ja, sen har hon ju hand om SkaGras animeringsgrupp. Med andra ord en dam med många järn i elden. Men eftersom hon hållt på så länge så går det fort för henne att göra uppgifterna, och de blir alltid kanonsnygga. Här är bilden jag gjort efter hennes tut. Den blev med hennes tuber, eftersom jag inte hittade egna som jag tyckte passade.


Tack Ladykatt, den var rolig och göra.


 
 
Jill

Jill

12 mars 2009 05:38

Ja nog är gratis bra!! Hur går det med jobbet?? Jag har min sista dag på DD idag urk... Vill inte sluta då jag tycker det är såååå kul!!

http://hundarnaojill.wordpress.com

 
Astrid

Astrid

12 mars 2009 15:25

Så har då också jag röstat på dig ,tror jag då i alla fall fick som inget ok.
Så har jag bytt blogg sedan sist om du inte märkt det
http://dagbok.astridla.com/#home
Bilderna i den gamla bloggen är nu på plats

http://dagbok.astridla.com/#home

 
Anki Enbom

Anki Enbom

12 mars 2009 17:38

Snyggt!!
Ja, Ladykatt gör många fina skapelser och är påhittig som kan komma på egna tutar,
När jag gör eget så brukar jag sällanminnas allt som jag gjort så det går inte så bra att skriva tutar då *skratt*
Kramen

http://www.ankiskatter.blogg.se

 
Bettan

Bettan

13 mars 2009 09:24

Ja, den var väldigt snygg!

God fortsättning med Psp:andet!
Kramizzar

http://lojdstrom.se

 
Eva

Eva

13 mars 2009 10:04

Oj, vilken jättefin bild.
Ha, en bra dag.
Kram

http://hemmahoslillamig.blogspot.com

 
Annmi

Annmi

14 mars 2009 10:36

Waoo,va' Vacker ♥...
Jam Kram & "Voff" :)

http://annmisblogg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Av Marru - Söndag 11 feb 22:04

Har varit och dömt lite rallylydnad mästarklass. Här kommer mina banor i mästarklass, från Gävle och dagens bana från Karlstad. Det blir mycket mästarklass nu.    Börjar med Gävles bana, som var först ut i år. Som jag fick trycka ihop på en yta p...

Av Marru - Onsdag 24 jan 21:43

Idag har jag återigen varit till ortopeden i Falun. Men om jag skall börja från början. För ett år sedan var jag på utvecklingssamtal med rektorn, och då började vi prata om min skada. Hon frågade om jag varit till en fysioterapeut, att de vet ju mer...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards