Colliekompisarna

Alla inlägg den 7 april 2009

Av Marru - 7 april 2009 15:04

Igår såg jag ett till vårtecken, men jag hann ju inte skriva i bloggen eftersom jag var och tränade med Lizzie. Jag såg tranor, 2 st på åkrarna mellan Söderbärke och Vad. Vad glad man blir när man ser dom ståtliga fåglarna.


Ett annat vårtecken är allt skit som kommer fram, usch, vad mycket damm det finns överallt. Ja, golven och mattorna bryr jag mig inte så mycket om än, eftersom det kommer nytt skit hela tiden. Men varför måste all damm dras mot den där förbaskade tv:n hela tiden.


Idag har jag nu på förmiddagen varit till Dalatrafik och gjort ett förarcertifikatsprov, det är ett nytt krav sen jag slutade att alla chaufförer skall göra sånt. Men jag vet inte än hur det har gått, jag får väl åka in och göra första delen en gång till. Tyckte den var lite knepig.


Nej, nu måste jag sluta. Vi skall åka på Hund i hand med systrarna blå.



Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards