Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 14 april 2009

Mulet!

Av Marru - 14 april 2009 22:20

Idag har det varit lite trist väder, men vi får vara glada att det var alla fall torrt hela dagen eftersom vi har varit på hund i hand idag. Det har varit mulen, och ca 10 grader. Så det har varit skapligt. Såg förresten min första vitsippa idag, eller det var ju bara en liten knopp. Hade ju inte slagit ut för att det var mulet. Men kanske imorgon.


Fick ett mail från Målarboden tidigare idag. Här kan man ju kolla sig själv hur fördomsfull man är *S*.


http://www.youtube.com/watch?v=9lp0IWv8QZY


Jag blev verkligen imponerad.

 
 
Jill

Jill

15 april 2009 06:20

Lycka till och välkommen till gänget ;)

http://hundarnaojill.wordpress.com

 
Helén

Helén

15 april 2009 09:16

Heij.. nee, nu bidde jag osäker.. som jag fattade av texterna jag läst så får de ställas ut, dock inte championat. Men jag har väl fel kanske.. får nog söka mej mer info om det.
Är det INTE för utställning, så får de vara då.
För de var just en bedömning på henne som jag ville ha.
Menmen.. vi får väl se.

Hoppas de går bra på tävlingen för er nu då.. Krama kompisarna från oss, å ha de gött..kram Helén.

http://helanshala.blogspot.com

 
Bettan/Lövstugan

Bettan/Lövstugan

15 april 2009 10:53

Vi har haft lika trist väder som ni. Men nu idag tittar solen fram ibland och det är 10+

Kollade filmen, jo jo, man ska inte ha förutfattade meningar.
Jag blev också väldigt imponerad. Det trodde man inte innan... hihi

Kramiz

http://lojdstrom.se

 
Nina

Nina

15 april 2009 16:56

Här har vi haft sol nu i dagarna två, igår riktigt varmt och skönt, men kalla vindar idag, så det har bara varit inomhusvistelse idag. Kram!

http://www.mittkrypin-nina.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Av Marru - Söndag 11 feb 22:04

Har varit och dömt lite rallylydnad mästarklass. Här kommer mina banor i mästarklass, från Gävle och dagens bana från Karlstad. Det blir mycket mästarklass nu.    Börjar med Gävles bana, som var först ut i år. Som jag fick trycka ihop på en yta p...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards