Colliekompisarna

Alla inlägg den 15 april 2009

Av Marru - 15 april 2009 17:44

Idag var det mulet igen, men det är alla fall nästan 14 grader varmt ute. Det regnar inte heller. Men man längtar efter den härliga solen som var här i över en vecka. Det var så underbart.


Jag har för övrigt klarat av Dalatrafiks förarcertifieringsprov. Var in på sidan tidigare och tittade om resultatet kommit in, och jag hade fått VG. Inte illa för att knappt läst genom böckerna jag fick från Dalatrafik och Swebus. Men dom var ju så tråkiga. Dessutom var dom flesta frågorna såna att hade man kört buss förut så var de inte så märkvärdiga. Så nu sitter jag här hemma och väntar på mitt förarcertifikat.


Annars så är det sista dagen jag är anställd hos Ruukki Sverige AB, och jag tänker aldrig mer bli det igen. Det skall jag se till, dom får försöka jaga ihjäl nå andra men inte mig *S*. Var till arbetsförmedlingen och skrev in mig idag.


För övrigt så går jag omkring med nån sorts EKG mätare nu. När jag var på hälsokontrollen för Swebus så hade jag högt blodtryck. Det har jag jämt när jag skall på hälsokontroller, för jag hatar blodprov. Då stiger den upp i taket, ja inte riktigt men upp går den. Var ju och lämnade några prov till senare, och hade högt då också. Konstigt eller, jag blev ju stycken 2 ggr då också. Så nu får jag gå med den där mätaren till imorgon. Gissa vem som inte sover så värst mycket inatt, undrar om det är nån idé att gå och lägga sig överhuvudtaget.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards