Colliekompisarna

Alla inlägg den 17 april 2009

Av Marru - 17 april 2009 22:21

Började med en bild i psp igår, men blev som vanligt trött mitt i allt. Så jag fick fortsätta med den idag. Är ju med i Skagras animeringsgrupp som Ladykatt har hand om. Hon skickar in länkar en gång i veckan, sen får vi göra det vi vill och hinner under veckan. Så jag gjorde ett försök med denna som jag blev ganska nöjd med. Har även satt in länkar till grafikgrupperna bland länkarna så behöver jag inte hålla på och leta fram den varje gång jag sätter in en bild jag gjort i nån grupp. Har även möblerat om länkar till mina vänner i Målarboden. Nu finns dom alla efter varandra.




Av Marru - 17 april 2009 22:14

Ja, då kom äntligen den härliga solen tillbaka. Men det har blåst lite kallt under dagen, men annars har det varit kanonfint väder. Så idag så passade jag på och tog en lite längre cykeltur i det fina vädret. Förutom det så har det blivit en del hundpromenader. Har även tränat Lizzie i linförighet och inkallning. Tränade också lite på apporten.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards