Colliekompisarna

Alla inlägg den 20 april 2009

Av Marru - 20 april 2009 22:37

Idag när jag stod och diskade så började jag helt plötstligt tänka på agility, hur tråkigt det var att det inte blir nån träning för Lizzie och mig på klubben eftersom de har börjat med nya kurser. De tänker visserligen ha träning under helgen men på lördagen har vi lovat bort oss på annat, och söndagen skall Lizzie och jag åka och tävla.


Men alla fall när jag stod där och diskade så började jag fundera på nybörjarkursen som skulle börja idag. Tänkte varför inte maken kunde gå den med Clara, så jag gick till han och frågade om han inte kunde börja med Clara. Jag kan ringa och höra ifall det finns plats åt dom på kursen. Ja, du kan väl ringa och höra sa han, men jag tror inte de har plats för oss. Så jag ringer till instruktören och frågar om det finns plats för en till. Ja, såklart säger hon, skicka hit han bara.


Det gick så fort så han hann inte ens bli nervös, 2 timmar senare var han redan på väg. När han kom hem så var det 2 som var överlyckliga. Det hade gått kanonbra med Clara, hon hade tagit alla hinder. Överlag så var alla hundarna hemskt duktiga, så instruktören fick problem vad hon skulle fortsätta med i fortsättningen. Så nu blir det och börja träna in banor för dom. Så snart är Clara också tävlingsklar, en annan sak är om husse är tävlingsklar då.

Av Marru - 20 april 2009 17:18

Här kan man samla poäng på ett ganska enklet sätt. Poängen kan man sen byta ut mot presentkort. Det är en ganska ny sida, med några få medlemmar. Man kan få poäng genom att besöka sidor också, eller genom att värva medlemmar. Ett tredje sätt är att utnyttja nån av erbjudandena de har på sidan. Det är bara och välja hur man samlar på sina poäng.


Klicka på den här länken om ni vill gå med:


http://www.freestreet.se/?r=9395

Av Marru - 20 april 2009 16:56

Här skäller Lizzie ut spökena på MH.

Av Marru - 20 april 2009 16:54

Lizzie lyssnar på skrammel på MH *S*.

Av Marru - 20 april 2009 16:52

Här kommer en film med Lizzies möte med MH-dumpen.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards