Colliekompisarna

Alla inlägg den 22 april 2009

Av Marru - 22 april 2009 15:05

Resten av den här veckan verkar bli ganska så körig. Har fått jobb den här veckan tors o fredag. Från morgon till kväll som vanligt när det gäller busschaufförsyrket. Så jag hinner nog inte så mycket här den här veckan. Ifall jag blir osynlig så vet ni.


Ikväll skall jag in till Borlänge på föreläsning på kennelklubben. Det är om stretchin och massage för hundar. Vilket är kanonbra för oss som jobbar med våra hundar. När jag åker dit så måste jag ta med mig hundmat, vi har varit utan ett par dagar nu. Hundtrimmet som säljer färskfodret vi använder har haft semesterstängt och de har glömt meddela oss innan dom stängde. Fast det hade inte hjälpt mycket för vi hade alla fall inte haft plats med 2 lådor färskfoder i frysen. Så ikväll skall jag hämta det, så imorgon får dom sin vanliga mat igen. Till gläde för alla vovvar.


Clara har börjat löpa nu, så nu får vi se hur Lizzie gör. Kanske inte blir nån agilitytävling för oss på söndag :-(. Tävlingen i Västerås får vi alla fall glömma, det blir inget av den för hon kommer säkert igång inom en vecka hon också. Vilken tur att jag avbokade tävlingslydnadskursen, för vi hade ju missat 3 veckor på en gång där. Clara har inga problem för kennelklubben har inga restriktioner när det gäller löptikar så Clara får gå sin agilitykurs, och Lizzie börjar på sin nästa nu på måndag. Dom sa på kennelklubben när jag frågade om det, att det finns så mycket löptikar ute i samhället så hanhundarna får helt enkelt lära sig det. Och det ligger ju en sanning i det.



Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards