Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 27 maj 2009

Väder!

Av Marru - 27 maj 2009 21:17

Idag har vi verkligen haft väder, det har stormat hela dagen. Nu på kvällen har det regnat och till viss del åskat också. Vaknade en gång inatt av att markisen smällde till ordentligt, men det var ingenting som gick sönder.


Hade ett riktigt maratonpass idag, började 6.25 och slutade 19.20 Jag skulle fått ett likadant imorgon, men jag sa nej, imorgon vill jag sluta tidigare, så det blev ett kort pass imorgon. Sen har jag ju ett tolv timmars pass på fredag alla fall, ja eller betald tid är bara drygt 9 timmar.


Maken har idag varit och tatuerat in Clara på ena underarmen. Nu vill han ha Lizzie men det får han inte, hon är MIN.


Återkommer senare med bilder från uställningen, fick idag. Men ikväll får de vara eftersom jag snart skall sova. Kommer på besök hos er imorgon eller på fredag. Imorgon skall vi åka till Borlänge och köpa lite nät, och så skall jag titta om jag hittar ett par sandaler.

 
 
Astrid

Astrid

27 maj 2009 21:26

Var finns ditt namn tatuerat. Ser att jag inte alls hinner med att läsa bloggar nu av någon anledning
Här har det blåst och regnat som attan idag

http://www.astridla.com

 
Klara

Klara

28 maj 2009 00:09

Snyggt namn som maken tattuerat ;) Jag såg att Ni kommer till våran tävling.. Vad glad jag blev när jag såg anmälan. Du kan ju fråga gubben om han följer med och är inropare :P Kram!!

http://www.klarashundar.dinstudio.se

 
Ingen bild

Viktoria

28 maj 2009 12:04

Hittar du inga sandaler så fråga Airi om skohjälp:-)
Har du så tufft arbetspass? Är dom inte normala? Och får du inte betalt för alla timmar?
Herrejösses säger jag.....
Även om jag förstår att det är lediga timmar emellan så är du ju låst.
Ja, så var det inom vården då jag jobbade, har det inte blivit bättre...en massa skattpengar, var tar dom vägen?
Jag borde vara chef över arbetssituationen:-)

 
Paula i pörtet

Paula i pörtet

28 maj 2009 12:05

Hej! Vänta bara, först denna kyla och regn och sen ökenvarmt i helgen! Naturen kommer att explodera, har redan förresten hittat midsommarblomster, det är väl lite väl tidigt?
Kram

http://paulaz.se

 
missy

missy

28 maj 2009 12:37

Här regnar det just nu :( och jag som skulle ut och klippa gräsmattan. Tänkte göra det igår kväll , men jag va ju tvungen att äta dålig köttfärs och bli galet sjuk *s*

http://me-my-precious.bloggagratis.se/allmä

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Av Marru - Söndag 11 feb 22:04

Har varit och dömt lite rallylydnad mästarklass. Här kommer mina banor i mästarklass, från Gävle och dagens bana från Karlstad. Det blir mycket mästarklass nu.    Börjar med Gävles bana, som var först ut i år. Som jag fick trycka ihop på en yta p...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards