Colliekompisarna

Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Marru - 4 juni 2009 19:53

Idag har det regnat hela dagen och det har varit kallt. Regnet kan jag acceptera men inte kylan. Varför måste det vara så in i vassen kallt hela tiden.  Så jag struntade i att åka till klubben på träningstävlingen, tyckte jag behövde bättre på några moment här hemma innan, tex ställande under gång. Nu fick jag till det lite alla fall när jag provade ute nyss, hon sätter sig inte på en gång när jag går tillbaka till henne. Läggandet under gång ville jag inte prova nu, det kan vi träna på när det är torrt.  Då har man lite bättre humör för att träna också.


Nu har jag fått jobb till imorgon också. Sen nästa vecka jobbar jag 4 dagar som det ser ut nu, är ledig på måndagen. Sen var det visst mörkt i 2 veckor alla fall. Finns inte jobb åt dom fasta en gång. Det blir ju mindre skift när skolorna slutar. Sen har väl inga gått på semester än. Det blir kanske lite bättre sen efter dom 2 veckorna. Det är väl kanske lite väl tidigt att gå på semester om en vecka, alla fall som det ser ut nu ute. Brrrrrr....vad kallt det är.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards