Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 8 juni 2009

Akvariet!

Av Marru - 8 juni 2009 19:26

Glömde ju bort att jag tog ett par bilder på akvariet idag. Jag måste bara visa den fina växten vi har inne i akvariet. Tycker den är så fin med dom röda fläckarna på bladen.


 


Sen en bild på ynglena som har fått flytta in i det stora akvariet. Det är en hel del. Fast dom är lite svåra att fånga på bild för de är så rörliga. Men man ser alla fall att de är en hel del. Det är även en hel del på gång i det andra akvariet.


 


Alla dom små fiskarna som simmar omkring där är våran egen uppfödning *S*.

 
 
Gunilla

Gunilla

8 juni 2009 22:05

:) GRATTIS till svaret på bild tävlingen på min blogg!
Du hade gissat att det var rumpan på en raggarbil. Det var det oxå.
Jag hade vänt bilden liiite upp och ner, för att göra det liiiite svårare :)
Så Grattis till bild tävlingen.
Kolla på min blogg hur bilen ser ut.

Kram/Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

 
Kerstin

Kerstin

9 juni 2009 09:42

Ja, det var en fin vattenväxt. Så de börjar bli "dekorativa" även de under ytan, förr fanns det inte mycket att välja på där.
Visst kan du klippa ner den, stoppa den avklippta i jord så har du flera. Nackdelen med att klippa ner är ju att du tar bort blomknopparna -:) Föresten klipper du toppen av blomman så ta bort knoppar på topplantan tills den rotat sig, annars riskerar du att den inte orkar rota sig om all kraft ska gå till blommor

http://pellispricken.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Av Marru - Söndag 11 feb 22:04

Har varit och dömt lite rallylydnad mästarklass. Här kommer mina banor i mästarklass, från Gävle och dagens bana från Karlstad. Det blir mycket mästarklass nu.    Börjar med Gävles bana, som var först ut i år. Som jag fick trycka ihop på en yta p...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards