Colliekompisarna

Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Marru - 12 juni 2009 21:28

Ja, då var det äntligen fredag och man blir ledig. Kommer att vara ledig i några veckor nu, förutom midsommardagen, då jag skall ut mitt i natten för att skjutsa från Barken konferens till Fagersta. De har midsommarfest för allmänheten där. Vet inte hur folk tar sig dit, men de har ordnat med buss på natten för dom som vill hem. De går ju över till sommartidtabellen på måndag, och då blir det mindre körning. Men dom ordinarie chaufförerna har inte börjat sina semestrar än, så de har fått garagetjänst i några veckor en del. Det betyder att jag inte har nåt att göra några veckor. Men i juli så får jag ju jobba desto mer.


Idag skulle maken tvätta Clara. När han var klar med henne, gick han ut till köket för att dricka vatten för att sen börja torka henne. Han hade lämnat badrumsdörren öppen. När han sen tittar in i badrummet, då hade Micki stått där under duschen och väntat på att bli tvättad :-o. Nu har det slagit runt hos han, han tycker ju inte om att bli tvättad. Då tvättar han Micki, sen går han ut och röker, lämnar fortfarande dörren till badrummet öppen. Då går Farina in och ställer sig i duschhörnet. Dom är ju helt knäppa våra hundar idag *S*. Men Lizzie fick allt vänta till ikväll tills jag kom hem.


Imorgon skall vi till Avesta på utställning och hjälpa våran klubbkompis och ställa ut en del av hennes valpar. Hoppas alla fall att det inte regnar hela tiden.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards