Colliekompisarna

Alla inlägg den 20 juni 2009

Av Marru - 20 juni 2009 20:05

Nu börjar jag få lusten tillbaka och hålla på med lite grafik. Gjorde bla en Daiva idag. Länken till Daivas grupp hittar ni bland länkarna ifall det är nån som är sugen att prova. Det är en bra grupp på det viset att det är bara och gå in på gruppen sida och hämta det man vill göra. Här kommer då min jag gjorde idag på ett eget foto från i våras.


Av Marru - 20 juni 2009 17:29

Vädret igår var inte så illa som det kunde vara, för det hade verkligen kunnat vräka ner. Men nu gjorde det inte det, kom några små nätta skurar men för det mesta var det uppehåll när vi var i Malingsbo. Det blev collieträff där återigen, men den blev inte så långvarig den här gången för de hade sina barn och barnbarn med, och barnbarnet ville till husvagnen. Han tyckte det var tråkigt med ringdans.


Lite vattenbrus på väg till midsommarfirandet.



Colliekompisarna väntar på nåt, men undrar om de begriper på vad.


 


Kan det vara det här, fast jag tror faktiskt inte att de förstod vad det var för nåt.



Nu är den uppe, och inte gick den av.


 


Kransarna



6 collie i en hög. Nu vet vi varifrån dom kommer alla fall.  De kommer från Strängnäs.

 


Bygdegården i Malingsbo.



Här har vi våran ändhållplats på linje 41 till Malingsbo.

  


Inatt skall jag jobba några timmar. Skall till Barken konferens i Gladtjärn och hämta folk (fyllon) från deras midsommarfest. Jag skall köra till Fagersta, sen slutar jag. Sen är jag ledig hela nästa vecka igen.



Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards