Colliekompisarna

Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Marru - 21 juni 2009 19:38

Här är en bild från Målarbodens sista veckoteman före semestern. Har inte hunnit göra nåt av dem förräns nu. Tuten heter blue flower, men mina blommor är inte blå *S*.


Av Marru - 21 juni 2009 19:29

Jaha, då var årets upplaga av midsommaren över. Än har vi inte sett mycket till av sommaren. Idag har det varit fint på förmiddagen, men nu har det kommit fram mörka moln, skulle inte bli förvånad om det blir åska fram emot kvällen.


Nattens körning gick bra, men vilket liv dom förde. Ångrar att jag inte tog öronproppar med mig, har ju såna liggande hemma. När jag kom fram till konferensen så fanns det massor med människor, bilar ute där, och vi tre bussar som skulle hämta folk. Det var många som inte hade begripit att de skulle köpa biljett nere vid konferensen utan försökte lösa biljett av mig. Eftersom bussen var bokad så skulle dom ju betala till den som bokade bussen. När jag kom till Fagersta till centrum, så kom det fram en kille fram till mig och ville att jag skulle stanna bussen. Han ut, och raka spåret på gräsmattan framför brandstation. Där låg han på alla fyra och spydde. Vad skönt att han kom ut så det vart inget av den varan i bussen. Men däremot så stank det öl i hela bussen. Var till garaget idag på dagen och städade ur bussen i lung och ro. Hade ingen lust och stanna och städa klockan 4 på morgonen, utan jag ville äntligen komma i säng. Vilken stank det var när jag öppnade dörren till bussen. Vi får väl hoppas att lukten försvinner till imorgon när bussen skall ut på linjen igen.


Annars var vi till kennelklubben och tränade agility idag. Micki och Farina var dom enda som var på hugget idag. Synd att Micki gafflar så mycket, för annars skulle det vara kanonkul och tävla med han. Men man orkar inte med hans skällande.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards