Colliekompisarna

Alla inlägg den 27 juni 2009

Av Marru - 27 juni 2009 20:30

Imorse tog jag med mig kameran på morgonpromenaden, fast jag skulle egentligen haft det igår. Såg fåglar vid bron, tror det var en skrake med ungar. Så jag gick dit idag också, men de fanns inte där idag. Men däremot så såg jag ena stora bumlingar som simmade alldeles vid brofästet. 4 st var de och alla lika stora. Skulle kanske provat zooma lite närmare med kameran. Maken trodde att det var gös, och genast började det vattna i munnen. 

 


Efter bron så gick vi till Hagudden att systrarna fick rusa av sig lite, och jösses vad de sprang


 


Denna lilla luring var på besök hos grannen igen ikväll så jag passade på och ta lite bättre bild den här gången. 


 


Annars så var vi iväg och badade idag igen. Nu var det 22 grader varmt i vattnet så det tar sig. Fast snart blir det väl för varmt, man vill ju bada för att svalka sig. När jag gick upp på efter mitt andra dopp så såg jag nåt som min blick fastnade på. En äldre karl som var alldeles knallröd. Inte hade han förstånd att åka därifrån heller, han stannade kvar när vi åkte. Undrar om han sover gott i natt *S*. 




Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards