Colliekompisarna

Alla inlägg den 28 juni 2009

Av Marru - 28 juni 2009 23:02

Ja solen den fortsätter och gassar på oss med en underbar värme. Hörni, jag klagar inte än *S*. Jag har ju varit och badat 4 dagar på raken nu. Det är så underbart ljuvligt i vattnet. Vi har också bara varit iväg i 2 timmar varje dag så då har man inte hunnit bränna sig heller. Man hinner gott och väl ta sig ett par dopp, och få lite färg på ett par timmar varje dag. Fast imorgon blir det inget. Först skall vi till Västerås på ett ärende, sen måste jag som ett jehu till Smedjebacken. Nu skall jag få den där 24-timmars blodtrycksmätaren som jag skulle haft redan för några månader sen. Den som vårdcentralen i Smedjebacken ändrade om till ett bandande EKG. Jaja, bättre sent än aldrig, får väl hoppas att dom blir besvikna ifall de väntat sig nåt. Har mätt blodtrycket igår kväll och imorse. Båda gångerna låg den på ca 137/74.


Ja, det är väl det enda jag gjort idag. Förutom tagit lite kort eftersom det är en EFIT dag idag. Ja, sen har man ju gått med hundarna förstås men det blir ju inga långa promenader i den här värmen. Idag så tog jag vattenkannan och hällde vatten på dom, men Lizzie höll sig undan *S*. Det är ju inga badhundar precis. De skall ju vara såna här golvrädda collie ;-). Antingen så vet våra hundar inte om att collie skall vara golvrädda, eller så vet dom inte om att dom är collie :-o. Det är frågan, för mattor har vi inte haft på ett par veckor nu. Dom har ju blivit tvättade och kommer inte in igen förräns Farina och Lizzie har slutat och löpa.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards