Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 2 juli 2009

Tävlingar!

Av Marru - 2 juli 2009 21:09

Nu är det mycket tävlingar på gång snart igen för Lizzie och mig.


Vi börjar ju nästa vecka med Steadwyndagarna. Då blir det tävlingar i både agility, rallylydnad och lydnad. Ja, inte riktigt efter reglerna men lite åt det hållet. Sen på lördagen blir det en Steadwynutställning med en hemlig domare, alla fall vet inte vi än vem det är. Där ställer vi ut alla, tom Micki. Sen på söndag så är det ju utställningen i Alfta. Där ställs Lizzie, Clara och Farina ut.


Helgen efter är det Köping som gäller den 18/7. Där ställs Lizzie och Clara ut. Sen följande tävlingar ser ut så här:


8/8 Dala-Floda   agility

22/8 Dala-Floda   utställning

26/8 Dala-Floda agility

2/9 Dala-Floda   agility

20/9 Avesta   agility


Det blir med andra ord mycket Dala-Floda här ett tag. Sen finns det ju en agilitytävling i Sala som jag funderar på också. Frågan är bara om vi orkar eftersom den är den 29/8. Det blir ganska tätt med agilitytävlingar där, bara några dagar i mellan. Men dom andra agilitytävlingarna är vi anmälda till och avgiften är betald så där finns det ingen återvändo.

 
 
Ingen bild

Kopings-mailis

2 juli 2009 22:44

Kommer du till köping den 18/7 så påminn mig.
Kommer naturligtvis och tittar på dig om jag är hemma.
Kramen från "damen"i Köping

 
Kerstin

Kerstin

3 juli 2009 00:33

Men vad mycket du har för dig! Å jag har inte ens tränat nåt rally sedan sist. Inget annat heller. Har totalt tappat gnistan, vill bara flytta nu så det är överstökat.
Ja, varför inte att ni kommer till Karmansbo, det finns en jättebra gräsplan vid smedjan att vara på såg jag. Hi, hi. Du får lämna en ledig lucka i ditt digra program i Augusti så kör vi då, jag kommer till dig gången därpå om det går bra.

http://pellispricken.bloggagratis.se

 
Eva

Eva

3 juli 2009 06:28

Tack, för din fina omtanke. Mm, allt får ta den tid som behövs med sorgen. Känns så sorgligt att man nu inte har några föräldrar kvar. Fast man får trösta sig med att nu är de tillsammans igen där uppe.
Vad mycket du har för dig nu. Hoppas att det går bra för vovvarna:-)
Kram

http://hemmahoslillamig.blogspot.com

 
Ingen bild

Viktoria

3 juli 2009 07:37

Så spännande och så roligt!
Då ser jag framemot en och annan filmsnutt om jag har tur!
Håller tummarna!

 
Bodil

Bodil

3 juli 2009 16:59

Det var mycket tävlingar som ni har på gång, önskar er Lycka till.
Här är det fortfarande lika varmt, inte en regndroppe har det kommit.
Ha en fin helg, stanna i skuggan.
Kram från Bodil

http://www.loggboken.info

 
Annmi

Annmi

3 juli 2009 18:04

Spännande :) Lycka Till ♥

http://annmisblogg.blogspot.com

 
Paula i pörtet

Paula i pörtet

3 juli 2009 19:29

18 grader, skämtar du med mig? Här har vi inte haft svalare än 24 sen vi hit flyttade!
Nä det är på västra vi bor, sista hyreshusområdet innan Grotfallets skidstadion. Vi trivs fantastiskt bra, lugnt vackert och trivsamt i området.
Idag har vi hämtat en kvarglömd taklampa o i helgen blir det till att fixa iordning om värmen tillåter... (jag har lite krångel med hjärtat som inte mår så bra när det blir så varmt som det är nu..)
Ha en riktigt fin helg/Kram

http://paulaz.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Av Marru - Söndag 11 feb 22:04

Har varit och dömt lite rallylydnad mästarklass. Här kommer mina banor i mästarklass, från Gävle och dagens bana från Karlstad. Det blir mycket mästarklass nu.    Börjar med Gävles bana, som var först ut i år. Som jag fick trycka ihop på en yta p...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards