Colliekompisarna

Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Marru - 13 juli 2009 20:29

Ja, då har man börjat varva ner sig sakta och säkert från förra veckan. Men jag hade verkligen inte haft nåt emot att sova lite till imorse när klockan ringde. Kände mig ganska mör, ögonen sved, men det var bara och bita i det sura äpplet och åka till garaget. När jag hade min första rast idag så ringde trafikledaren från Ludvika och frågade om jag ville jobba på fredag. Men när jag hörde att det var ett sånt där maratonpass så sa jag nej. Får ju ihop nästan 40 timmar på dom här 4 dagarna den här veckan. Nån måtta får de väl vara. Sen jobbar jag ju 5 dagar i veckan i 3 veckor till framöver allafall. Har jobbat i över 9 timmar idag, och har haft hela 12 personer som åkt med mig idag. Med andra ord hade jag kunnat hoppa över nån tur och ingen hade märkt det. Fast jag hade ju inte vetat vilken jag kan hoppa över.


Ja, man hinner inte umgås mycket med sina hundar dom här veckorna man jobbar. Bara på helgerna. Snart blir det väl så att dom inte känner igen mig utan biter mig i rumpan när jag skall hem. Nu är det snart dags och lägga sig igen för att börja tidigt imorgon igen. Imorgon har jag nåt som kallas för mördarpasset, börjar halv sex på morgonen och slutar kvart över sex på kvällen. Tror ni att jag får över 10 passagerare imorgon på 10 timmar *S*.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards