Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2009

Fiske idag!

Av Marru - 28 augusti 2009 20:07

Idag var vi och fiskade, det var ett tag sen sist. Först sa maken att det är så mulet att vi åker inte. Men sen satt han ute och rökte ett tag, och det såg ut som om det skulle klarna så vi åkte i alla fall. Det var väl tur vi åkte för det var skapligt väder för att fiska, dugga bara lite ett tag, men det stod man ut med. Nu har det regnat desto mer under kvällen.


Saldot idag blev att jag fick två och maken blev helt utan. Men det var skönt att sitta ute, och hundarna trivdes kanon. Fick ju ta bilder på annat än hundar hela tiden *S*. Lite änder och ett lok. 

 


Jag blev tvungen att prova Mailis idé, den är bra fast jag vill gärna skriva en kommentar till varje bild. Nu kan man inte göra det. Men ibland kan det vara bra och göra såhär, behöver man inte ladda upp så många bilder. Nu har jag bara laddat upp en bild, fast det egentligen är sju.


Nu skall jag sätta mig och syssla lite med grafik här.







 
 
Helan

Helan

28 augusti 2009 22:29

heeij... joo, hundarna ger ju en kickar.. ibland är de t om lite väl ivriga.. hehehe.
Men tävlar man å så, så är det ju kanon. Jag ska ju gå intensivkursen valp/vard.lydnad me Lily å några andra av mina valpar i Oktober..ser så fram emot det.. de borde ju trissa upp min ork å humör..joodå, den kommer nog snart orken..humöret kommer på köpet.. eller hur.

SÅ fint du gjort me bilderna.. hur får du till de på bloggen.. nyfiken...vill ju me göra så.. hihihihi.

Önskar er lycka till med agilityn å allt.. så roligt, du är ju så duktig me dina dogs. kram på dej å sussa gott, så ska jag jobba nån timme till..kram Helén å dogzen.

http://helanshala.blogspot.com

 
Annkila

Annkila

28 augusti 2009 22:50

Och hur har du gjort detta då? Häftigt tycker jag. Dina hundar är så vackra!
Kram

http://blogg.annkilas.se

 
Annmi

Annmi

29 augusti 2009 11:02

Åååå...Vilka otroligt underbara foton!
Du har ett litet ♥ att hämta hos mig om du vill,men...Jg förstår om du inte sätter in det här ;)

Psst...Det ÄR Vänsterklicka ni ska!
Jam Kram NosePûssar & litet "Voff".....

http://annmisblogg.blogspot.com

 
Ann-Sofie

Ann-Sofie

29 augusti 2009 21:17

Smart funktion att ha rullande bilder. Hur gör du det?

http://collieforever.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Av Marru - Söndag 11 feb 22:04

Har varit och dömt lite rallylydnad mästarklass. Här kommer mina banor i mästarklass, från Gävle och dagens bana från Karlstad. Det blir mycket mästarklass nu.    Börjar med Gävles bana, som var först ut i år. Som jag fick trycka ihop på en yta p...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards