Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 2 september 2009

Agilitytävling i Dala-Floda!

Av Marru - 2 september 2009 23:04

Idag var vi åter igen på agilitytävling till Dala-Floda. Det blir bara roligare och roligare för varje gång man åker. Man börjar känna mer folk och har fler och prata med där. Det är jättekul, det är nästan att jag skulle kunna tänka mig ut och tävla varje helg. Men nu får vi vänta över 2 veckor på nästa gång :-(.


Det gick skapligt för oss idag, men vi blev diskade idag också. Måste säga att jag känner mig nöjd över Lizzies slalom, händer nästan aldrig att hon går in på fel sida. För det mesta så tar hon alla pinnar också. Vi får börja vid nåt tillfälle och försöka träna in slalomet med att jag går på fel sida om henne. Det är faktiskt kul att se henne springa på banan när hon är på det humöret.

 
 
Ingen bild

missy

3 september 2009 09:31

Tänkte avslöjja att jag har en bröllopsblogg nu med hihi fast den inte är färdigdesignad ännu. Blogg.se är KRÅNGLIG att få till
men här är den

www.beabride.blogg.se

 
Ingen bild

Kopings-mailis

3 september 2009 10:31

Hörru tjejen!
Vad har Hundsport med Lindström att göra.
Nu måste du väl ha varit trött och skrivit i fel blogg???
Ha...Ha...Mailis från köping


Hmmm...fick mig att fundera på när nästa Hundsport kommer ut. Den brukar komma ut i början av månad och de skall vara nåt skrivet från kennelträffen. Kanske en bild på våran Micki, beror vilken bild hon har bestämt sig för uppfödaren.

 
Anna

Anna

3 september 2009 13:31

Sv: Jodå mjölken skulle up 1 kr, men det är MILKO som höjer, tyvärr inte Arla som vi säljar till :( Arla aviserar tvärtom en sänkning nu på 25-30 öre till...............

http://www.metrobloggen.se/aannaa

 
Astrid

Astrid

3 september 2009 13:44

Ja det där blir nog som när man har ungar som tävlar
Jag minns hur kul det var inte minst bussresorna med alla ungar och föräldrar till olika simhallar
Sedan blev det längdåkning och då blev det att frysa
Men kul

http://www.astridla.com

 
Paula i pörtet

Paula i pörtet

3 september 2009 17:30

Hej och tack för länken till fotona! Självklart vill jag också snusa varg! Läste idag att forskare har hittat första tama hunden, i Kina tror jag det var, för sådär 18000 år sedan, härstammar förstås från vargen.
Visst verkar "dina" vargar större, men det beror nog på pälsen. I Järvsö hade dom bara sommarpäls, i Kolmården ser dom ut att ha utvecklat vinterpälsen.
Kram

http://paulaz.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Av Marru - Söndag 11 feb 22:04

Har varit och dömt lite rallylydnad mästarklass. Här kommer mina banor i mästarklass, från Gävle och dagens bana från Karlstad. Det blir mycket mästarklass nu.    Börjar med Gävles bana, som var först ut i år. Som jag fick trycka ihop på en yta p...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards