Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 10 september 2009

Ändringar!

Av Marru - 10 september 2009 01:29

Jag håller bara på och testar lite, försökte idag ta kort på hundarna. Men fick inte till det så bra. Kanske skall göra ett nytt försök imorgon, men ta dom 2 och 2. Kanske går bättre  så att 2 åt gången är ute. Jag gjorde ett försök med alla 4 liggande som dom nu ligger på headern. Men ljuset var inge bra, så jag provade ta bild på dom 2 och 2, men de var alla ute så de störde varandra lite. Sen är jag inte nöjd med bakgrunden.


Fast nu skall jag gå och lägga mig, har tittat på Jordan och Anna Pihl.

 
 
Ann-Sofie

Ann-Sofie

10 september 2009 07:29

Fräckt med ny design! Man blir själv lite sugen på att börja trixa med koderna...

http://collieforever.blogg.se

 
Ingen bild

missy

10 september 2009 08:07

Förfrågningar ?? I'm lost *s* vad menar du ? Men va fin din blogg blitt. Kanske man skulle ge sig på ett försök till en header

 
Maria

Maria

10 september 2009 09:26

Jag måste markera texten för att kunna läsa för allt blir för mörkt annars, iof är min skärm lite väl mörk för sitt efter bästa oxå! *hehe* men headern är skit snygg!!

http://rostebos.blogg.se

 
Astrid

Astrid

10 september 2009 10:02

Jösses så fint det blev. Men hur sjutton lyckas du med fyra hundar samtidigt
De till höger blev jättebra , men dom till vänster var lite mer frånvarande lite som att när är du klar matte

http://www.astridla.com

 
Maria

Maria

10 september 2009 10:04

Nu kan jag läsa hur bra som helst ;)
Jo det är samma Lars, han är små kändis i stan *haha*

http://rostebos.blogg.se

 
Annmi

Annmi

10 september 2009 14:03

1000-Tack för "tassen" :)
&..Va' fint de var här,nytt jue & visst har du bytt Teckensnitt mé ?! Jättefiint ♥...
Jam Kram & NosePûssar från oss!!!

http://annmisblogg.blogspot.com

 
Cina

Cina

10 september 2009 14:09

Detta ser väl bra ut tycker jag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Helan

Helan

10 september 2009 16:22

Heeij.. ser ju jättefint ut.. å bilden på dogzen är ju jättefin.
jag har seglat runt lite överallt å sett HUR man kan göra.. vill ju ha 3 kolumner nu.. måste hitta nån som kan hjälpa mej med det.. OM jag nu inte hinner finna nåt bra själv då förstås.
Ska nog fota mina dogz lite mer så kanske jag me får nån fin bild på dom.. göra om mina headers..jag har ju dock 2 sidor som jag har mer igång...min å dogzens.

Nepp, nu väntar maten.. fixafixa.. kram på dej å lycka till me din sida.. (teckensnittet är ju fint me.. ) Har du laddat hem nåt annat snitt? kram H

http://helanshala.blogspot.com

 
missy

missy

10 september 2009 17:07

Japp totalt blind är jag - för jag ser inga sånna där förfrågningar :-o. kollat runt som en tok har jag gjort

http://me-my-precious.bloggagratis.se

 
Ingen bild

M G-S

10 september 2009 19:35

Jag såg er i Hundsport idag... En bild med många collier i Hälsningland :-)

 
Ingen bild

missy

10 september 2009 19:47

Eftersom jag inte ens hittar den där knapen så kan du ansöka vän med mig då *s*

 
Ingen bild

Viktoria

10 september 2009 19:58

Så hemtrevligt! Woow!
Och så fina dom är kompisarna!

 
Kerstin

Kerstin

10 september 2009 21:37

Ja, jag funderade oxå att yta blogg men jag stannar oxå här och ser hur det blir. Än så länge gillar jag allt men jag skulle vilja kunna välja ett snäpp större text, undrar om det kommer. (jag mailade och bad om det) Snyggt det blev med din headers och bakgrunden passar ju visst. Perfekt!

http://pellispricken.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Av Marru - Söndag 11 feb 22:04

Har varit och dömt lite rallylydnad mästarklass. Här kommer mina banor i mästarklass, från Gävle och dagens bana från Karlstad. Det blir mycket mästarklass nu.    Börjar med Gävles bana, som var först ut i år. Som jag fick trycka ihop på en yta p...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards