Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 19 september 2009

Fantasy!

Av Marru - 19 september 2009 23:41

Satt här och gjorde en tut ikväll som var tema i Målarboden. Det är Birgitta i Målarboden som hade skrivit den tuten. Jag har gjort min bild efter tuten fast med egna tuber och färger. Det är kul att försöka få lite egen stuk på det hela.

 

Fast mitt i det hela när jag sitter och skriver nu så upptäcker jag att bloggplatsen fått till en ny knapp här, man kan ändra storlek på texten. Vet att Kerstin har efterlyst detta så nu fick hon den. Den här bloggen blir bara bättre och bättre för varje dag. Tack för det bloggplatsen. Det är så kul att skriva här nu.

 

Men åter till Birgittas tut, här kommer själva bilden. Jag blev faktiskt ganska nöjd med denna. Fast jag blir ganska nöjd med dom flest jag gjort. Brukar titta på det jag gjort i mapparna, och jag förstår inte er som slänger bort det ni gjort efter ett tag. Tycker det är så kul och gå tillbaka och titta. Jag borde ta mig i kragen och uppdatera hemsidan med sånt jag gjort. Jag förutom denna tut så gjorde jag en tub igen ikväll. Borde uppdatera tubsidan också på min hemmis. Och nu menar jag min, inte colliekompisarna Skrattande

 

  

 

Nej, nu blir det sängen för mig. Skall bara kolla PM:et för imorgon en sista gång och försöka räkna ut hur lång tid det tar för dom före. Vet att det blir alla fall 6 banvandringar á 8 minuter, och 2 banbyggen innan det blir våran tur. Ca 120 starter om alla är på plats, man gör ca 40 starter på en timme. Så det blir väl och sitta här och räkna en stund. Skriver imorgon hur det har gått, hoppas det har gått bra.



 
 
Helan

Helan

20 september 2009 00:07

Heeij..hahaha.. jaadu, den bilen hade jag allt velat se.. prickig å grann..hehe.

Hoppas allt är bra annars.. jag försöker hålla mej vaken lite, ska sova ut imorrn..hade jag tänkt..ska ju jobba natt sen.
Hur är det me dej å alla dogzen då?
Du får ge dom alla en kram från mej å mina tjejer..kram på dej. Helén.

http://helanshala.blogspot.com

 
Anette

Anette

20 september 2009 17:24

Jättefin bild!
Det verkar bli fullt upp framöver. Hoppas det gick bra på tävlingen idag. För mig och Hampus gick det inget vidare...

http://malinrosa.blogg.se

 
Annmi

Annmi

20 september 2009 20:45

Snygg ♥...

http://annmisblogg.blogspot.com

 
Gunilla

Gunilla

20 september 2009 21:00

Hej på dig!
Håller med dig, jag förstår inte heller dom som inte spar det dom gjort. Jag gör det. Tycker som du, att det är roligt att se vad man gjort tidigare och kanske göra om det på ännu bättre sätt, än tidigare :)
Ja du, jag håller med dig att dom som skriver otrevliga inlägg behöver INTE skriva ngt alls, när dom INTE ens skriver sin hemsidesadress OM dom nu har ngn sådan eller ngn blogg, ingen adress alltså :(
Då åker dom i *papperskorgen* direkt!
Kram/
Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

 
loppys

loppys

21 september 2009 09:43

Hejsan igen, ja spara är en bra grej, :) bra jobbat!
Jag förstår inte varför vissa ska skriva "negetiva" saker om anndra eller till anndra, det är som om dom har nått behov av det eftersom dom inte tydligen vågar i vörkliga livet.
Stå på dig bara :)

http://www.loppys.blogg.se

 
Berit

Berit

21 september 2009 15:50

Hej Marketta!

Hade säkert gjort som du, ingen riktig vägbeskrivning och så blir man hispig:-). Ja, en GPS hade varit bra i såna lägen.
Fast det brukar ordna sig ändå till slut.

Agility verkar jättekul och våran cairn hade säkert gillat det, men vi känner inte någon av oss riktigt för att kuta runt på banan, kanske vi kan få någon av barnbarnen till det.Cairn är ju väldigt aktiva och vi är ju mycket ute i skog och mark, men lite hjärntänk också kanske vore bra för honom:-).

Nu skall vi snart ut på långpromenad i skogen och väntar bara på husse skall komma hem.

Ha det så gott!
Kramar
Berit

http://beritbj.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Av Marru - Söndag 11 feb 22:04

Har varit och dömt lite rallylydnad mästarklass. Här kommer mina banor i mästarklass, från Gävle och dagens bana från Karlstad. Det blir mycket mästarklass nu.    Börjar med Gävles bana, som var först ut i år. Som jag fick trycka ihop på en yta p...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards