Colliekompisarna

Alla inlägg den 1 november 2009

Av Marru - 1 november 2009 20:49

Jaha, då är den första november snart slut, och innan vi hinner ens reagera så är det första advent Förvånad . Man blir varje år lika överraskad när den kommer fast man vet att den kommer. Nästa vecka jobbas det varje dag utom fredag. Ångrar om möjligt ännu mer att jag gick med på att jobba ett så långt pass på onsdag. Jag hade verkligen velat gå på agilityträningen, de börjar ju med teman. Nästa onsdag skall det koncentreras på hopp och slalom. Kommer inte ihåg hur det skulle bli om det tar ett tema per månad.

 

Satt och tittade på en skiva där jag sparat psp-bilder jag gjort för ett par år sen. Tänkte visa en av dom här, den var rolig och göra. Den påminner lite om dom här lädertavlorna som dom sålde på marknader förut.

 

  

 

Ja, det var allt för denna gång, sängen kallar snart. Men först skall jag leka lite med mitt psp. Kanske ni får se imorgon vad jag gjort, eller kanske inte Flört.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards