Colliekompisarna

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Marru - 3 januari 2010 23:24

Idag har det varit lugnt här, har inte hänt nåt speciellt förutom att minuten slukade mitt bankkort när maken skulle ta ut pengar med den, bara för att jag envisades med att jag gett han rätt kod   . Efter tredje försöket så försvann den. Sen kom jag ju på när han kom hem vad som blev fel. Men tänk vilken vanemänniska man är. När man själv står vi minuten så går fingrarna automatiskt i rätt ordning, man tänker inte ens på vilka siffror man trycker utan man bara trycker och det blir rätt jämt. Men när man skall skriva koden på ett papper, ja då kan det bli vad som helst tydligen .

 

Annars så har det tvättats kläder här idag. Det är ett himla rantande i den där tvättstugan, vad trött man blir på det. Och att sitta och passa maskinen. En egen tvättstuga skulle man ha så man kan tvätta när man har tid och lust.

 

Idag har det varit lite kallare igen, det har visst varit nere på -20 förra natten, få se hur det blir nu. Men det finns en del personer här i byn som har problem med att starta sina bilar.

 

Igår kväll så lekte jag med mitt psp innan jag gick och la mig, resultatet kommer här.

 

  

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards