Colliekompisarna

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Marru - 14 januari 2010 22:13

Nu har jag satt upp mål inför detta år, det gäller Lizzie och mig då.

 

Första målet är att starta i lydnadsettan, och få minst ett första pris i år.

 

Andra målet är att få minst en pinne i agility i år.

 

Tredje målet är att klara av 3 rallylydnadstävlingar med minst 70 poäng, om vi nu hittar så många tävlingar det här året, det är ju inte säkert.

 

Förutsättningar:

 

Lydnaden, idag hade vi avslutning på tävlingslydnaden och vi provade momenten. Hopp, inkallning, platsliggning, apport, läggande under gång, dessa går kanonbra. Finslipning krävs på halter och ställande under gång.

 

Agility, där tränar vi ju mest på klass 2 banor, så jag tycker vi skulle klara av att få en pinne på en klass 1 bana.

 

Rallyn, ja det gick kanonbra i helgen, vi hade så bra kontakt man bara kan få.

 

Ja, det är bara och se i slutet av året hur det har gått, men dessa är mina mål och jag hoppas Lizzie har samma mål som jag   

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards