Colliekompisarna

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Marru - 24 januari 2010 21:32

Har suttit och roat mig med lite grafik ikväll. Det är från Målarbodens veckoteman.

 

Först har vi 2 st från den här veckan.

 

    

 

Sen har vi en från förra veckan, och såklart så hamnade ju Lizzie på den. Fast det var nåt på den jag glömde bort, så den ser lite hoppig ut.

 

  

 

 

Av Marru - 24 januari 2010 19:41

 Har fått en vängåva från Gunilla, du hittar henne bland mina Målarbodsvänner bland länkarna. Vi har känt varandra via Målarboden i ca 4 år, och vi har även träffats några gånger.


  

Av Marru - 24 januari 2010 19:32

Idag så var dags och åka till Norberg idag igen, kl 9 började vi idag för våran instruktör hade en bit att åka, ända till Hässleholm.

 

Det har varit en verkligen intressant helg, och det skall bli spännande och se hur man får till det när man skall träna med sin egen hund. Nu har vi ju bara tittat på och kört med lite "torrhandling".

 

Vad vi har fått itutat i oss idag att man skall hålla hundens linje fri. När hunden har en fri linje, och kan ge järnet då får den ett ökat självförtroende mm. Det var verkligen mycket att ta in dom här dagarna. Idag tog jag med mig kameran och filmade och fotade, ångrar att jag inte gjorde det redan igår. Hade kunnat filma alla bangenomgångarna som instruktören gjorde. Nu blev det bara dom 3 sista idag. Men det är ju bättre än ingenting. Nu är det bara och vänta till onsdag när man själv får prova på detta.

 

Såna här banskisser ritade han upp flera, men jag ju bara bild på dagens.

 

  

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards