Colliekompisarna

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Marru - 1 februari 2010 23:42

Nu har omröstningen ang julklapp till hundarna legat ute i 2 månader, har inte haft tid och fundera ut nån ny. Men det var alla fall 29 personer som röstade, och 89,7 % köper julklappar till sina hundar, och 10,3 % gör det inte.

 

Kommer med en ny omröstninge när jag kommer på om vad.

Av Marru - 1 februari 2010 23:34

Nu är den månaden här som brukar vara så himla kall, och jag har hört att den skall bli kallare än normalt. Tycker jag januari har redan varit, skall februari bli värre. Imorse var det -12 och det kom snö, stora lätta flingor. Det kom alla fall en 3 cm snö idag igen. Tittade på vädret för ett tag sen och de lovade mer snö.

 

Så idag tog jag och klippte till tassarna på alla 4 så det inte skall fastna så mycket snö. Vilket jobb det är, 16 tassar. Kan ju säga att de inte går igenom på en utställning. Hasorna ojämna bla. Men nu är vi ju inte på väg på nån utställning. Den enda vi skall gå på är den Svenska vinnarutställningen som är i Avesta i sommar. Då skall vi ställa ut alla 4, Micki och Farina går ju i veteranklass eftersom de är 8 år då. Det kommer att bli spännande och se hur det går för gamlingarna. Farina har ju ett cert sen förut, och Micki gick bra på dom första utställningarna innan han blev kastrerad pga sjukdom.

 

Sen har det städats, och donats lite här hemma. Gått ut med hundarna, och lekt med mitt psp. Gjorde Målarbodens bonustema idag, den blev inte riktigt bra. Men den var så pillig så det får duga.

 

  

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards